Pages

Tuesday, December 21, 2010

Dividen ASB 2010 ialah 7.5% + Bonus 1.25% = 8.75%


PENGERUSI Permodalan Nasional Berhad (PNB), Tun Ahmad Sarji Abdul Hamid bersama Presiden dan Ketua Eksekutif Kumpulan PNB, Tan Sri Hamad Kama Piah Che Othman (kanan) ketika pengumuman pengagihan pendapatan skim Amanah Saham Bumiputera (ASB), hari ini. - Foto Mohd Fadli Hamzah dari Utusan Malaysia

Nampaknya ini jer lah yang mampu PNB bayar pada pelabur-pelabur tegar seperti aku. Actually 8.75% in total ni sikit tau tapi sebab ada sedikit peningkatan dari tahun lepas iaitu 0.2%, so aku pasrah jer la. Kalau aku marah2 pun bukan boleh naikkan dividen aku pun hehe.. Apapun segala resah gelisah aku semua telah terjawap dan lepas ni malas dah aku nak buka topik pasal ASB lagi ok.

Then, see you next year for 2011 dividen annoucement. tata titi tutu

No comments: